22.3.14

bura

Türkan Şoray ile Pazar Kahvaltısı Ezgi Mola 23 mart fox tv izle,Türkan Şoray ile Pazar Kahvaltısı 23.03.2014 pazar seyret

Türkan Şoray ile Pazar Kahvaltısı 23 mart 2014 izle
Kanal : fox tv
Program : kadın
Tarih : 23.03.2014
Saat : 10:00
Bölüm : 2

Türkan Şoray ile Pazar Kahvaltısı 23 mart pazar bölümünde; Balkan ezgileri ve bol sohbetli bu yeni bölümde Şoray, Ezgi Mola ve Suzan Kardeş için çarpıcı açıklamalarda bulundu. ‘’Ezgi Mola, beni yanıltmadı’’ Türkan Şoray; ‘Ezgi Mola’nın adam olacağını 10 yıl önce ‘Hayatımın Kadınısın’ filminde kızımı oynamak için geldiğinde hem güzelliği hem yeteneği hem de sıcak tavırlarıyla kalbimi çalmıştı. Bu güzel kız, şimdilerde en gözde oyunculardan biri. Benim ona karşı olan hislerimi de yanıltmadı. Türk Sinemasında önemli bir konumda, bence a daha da önemli yerlere gelecek, buna inanıyorum’ dedi. ‘’Suzan, kardeşim gibidir’’ Suzan Kardeş, program sırasında Türkan Şoray’ın annesinin en çok sevdiği ‘Alişimin Kaşları Kara’ adlı şarkıyı söyledi. Şoray; ‘Suzan’a kendimi emanet ettiğim gibi hayatım boyunca kimseye böyle emanet etmedim ‘dedi ve sözlerine şöyle devam etti; ‘ Suzan Kardeş’i 30 yıldır tanıyorum, artık onu kardeşim gibi görüyorum.’

Etiketler : Türkan Şoray ile Pazar Kahvaltısı  23 mart izle,Türkan Şoray ile Pazar Kahvaltısı  23 mart seyret,Türkan Şoray ile Pazar Kahvaltısı  23.03.2014 izle,Türkan Şoray ile Pazar Kahvaltısı  23.03.2014 izle

bura