7.3.14

bura

Ben Bilmem Eşim Bilir 8 mart kanal d izle,Ben Bilmem Eşim Bilir 08.03.2014 cumartesi seyret

Ben Bilmem Eşim Bilir 8 mart 2014 izle
Kanal : kanal d
Program : eğlence
Tarih : 08.03.2014
Saat : 16:00
Bölüm : -

Ben Bilmem Eşim Bilir 8 mart cumartesi bölümünde;  Kanal D’nin sunuculuğunu İlker Ayrık’ın yaptığı sevilen yarışma programı “Ben Bilmem Eşim Bilir’in bu bölümünde; Merve – Birol Cebeci, Görkem – Engin Dinçer, Firdevs – Önder Özden ve Arzu Serbest – Çağdaş Tuna çiftleri yarışacak.
İlk oyununda bayanlar tahmin edecek beyler engelli parkuru eşleri sırtında en kısa sürede tamamlamak için çabalayacaklar. İkinci oyunda bayanlar gözleri kapalı olarak, içerisinde ne olduğu bilmediklerini 12 adet fanusun içine ellerini sokacak dokunarak, tadarak ve hissederek nesneyi bulmak için yarışacaklar.

Etiketler : Ben Bilmem Eşim Bilir 8 mart izle,Ben Bilmem Eşim Bilir 8 mart seyret,Ben Bilmem Eşim Bilir 08.03.2014 izle,Ben Bilmem Eşim Bilir 08.03.2014 izle

bura