7.3.14

bura

İnan Bana 8 mart star tv izle,İnan Bana 08.03.2014 cumartesi seyret

İnan Bana 8 mart 2014 izle
Kanal : star tv
Program : yaşam
Tarih : 08.03.2014
Saat : 13:00
Bölüm : 18

İnan Bana 8 mart cumartesi bölümünde; Serhat Kılıç'ın sunacağı eğlence programı “İnan Bana”, Türkiye'nin en komik, en yaramaz, en uslu ve  en gizemli çocuklarıyla tanıştıracak. Afacanlar bu dürüstlük yarışında bütün saf ve masumiyetleriyle verdikleri cevaplarla, kimi zaman yaşlarından beklenmeyecek derecede özgüven ve cesaretleriyle, bazen de hazır cevaplarıyla şaşkına çevirecek.. Çocuklar bu dürüstlük yarışında bütün saf ve masumiyetleriyle verdikleri cevaplarla, kimi zaman yaşlarından beklenmeyecek derecede özgüven ve cesaretleriyle, bazen de hazır cevaplarıyla şaşkına çevirecek. Oldukça eğlenen çocukların aksine  sunucu Serhat için aynı şeyleri söyleyemeceğiz. Çocukların o safça ama zeka pırıltılarıyla süsledikleri cevaplar ve tavırlar ile Serhat Kılıç’a zor anlar yaşatıyor, kimi zaman mesleği bile bırakma noktasına getiriyor!

Etiketler : İnan Bana 8 mart izle,İnan Bana 8 mart seyret,İnan Bana 08.03.2014 izle,İnan Bana 08.03.2014 izle

bura