19.3.14

bura

Beni Affet 19 mart star tv izle,Beni Affet 19.03.2014 çarşamba seyret

Beni Affet 19 mart 2014 izle
Kanal : star tv
Program : dizi
Tarih : 19.03.2014
Saat : 17:15
Bölüm :

Beni Affet 19 mart çarşamba bölümünde; Şahin yaşadığı gizli hayatı öğrenen karısına gerçeği anlatarak, hastalığı konusunda onu ikna ettiğini düşünür. Ancak hıncını alamayan Şebnem, mahalleye gelerek Şahin ve ailesine sürpriz bir ziyarette bulunur. Karşısında Şebnem’i gören Şahin’in paçaları tutuşurken, Sevgi bu durumdan şüphelenecek midir? Öte yandan Kemal, Şahin’le ilgili iyi haberlerle döner. Feride ve Cüneyt yaşadıkları sorunları bir süre de olsa askıya alarak, birlikte vakit geçirmenin keyfini çıkarır. Tunç’un ilgisini başka yöne çekmeye çalışan Yıldız ise planını devreye sokar. Öte yandan Tunç’un şirketle ilgili iş çevirdiğini öğrenen Osman, küplere binerek Tunç’tan hesap sormak ister.

Etiketler : Beni Affet  19 mart izle,Beni Affet  19 mart seyret,Beni Affet  19.03.2014 izle,Beni Affet  19.03.2014 izle

bura