19.3.14

bura

Unutma Beni 20 mart fox tv izle,Unutma Beni 20.03.2014 perşembe seyret

Unutma Beni 20 mart 2014 izle
Kanal : fox tv
Program : dizi
Tarih : 20.03.2014
Saat : 14:30
Bölüm : 1245

Unutma Beni 20 mart perşembe bölümünde; Erdem içmiş bir şekilde eve gelir. Çiğdem Onur’la ilişkisi olmadığını anlatmaya çalışır. Erdem’in tavrı ne olacaktır? Nergis, Çiğdem’in kendisine günlerdir uyku ilacı verdiğini söyler ve ilaçları gösterir. Erdem annesine inanacak mıdır? Şerif ve Bayram, doktora giderlerken kiminle kavga edeceklerdir? Yaman Emine’yi ziyarete gelir, orda ne görüp, çok bozulacaktır? Emine ve Şerif’ten nasıl intikam almayı planlamaktadır? Melek hâlâ Ali’nin yanındadır, aniden Seda gelir. Seda neden uyuyan Melek’i merakla izleyecektir? Aklından ne geçmektedir? Türker eşyalarını toplar ve evi terk eder, İlkay yine ne yapmıştır? Güleser ve Reyhan sıkı bir kavgaya girişirler. Reyhan misafirlerinin yanında annesini nasıl bozacaktır?

Etiketler : Unutma Beni  20 mart izle,Unutma Beni  20 mart seyret,Unutma Beni  20.03.2014 izle,Unutma Beni  20.03.2014 izle

bura