31.3.14

bura

Beni Affet 531. Bölüm 01 nisan star tv izle,Beni Affet 01.04.2014 salı seyret

Beni Affet 01 nisan 2014 izle
Kanal : star tv
Program : dizi
Tarih : 01.04.2014
Saat : 17:15
Bölüm : 531

Beni Affet 01 nisan salı bölümünde; Osman’ın ablası Ziynet sayesinde aradığı cevabı bulan Feride, Cüneyt ve Dilek’le birlikte, eskiden Sabiha ninesinin yaşadığı evi bularak kafasındaki soru işaretlerini gidermeye çalışır. Dilek’in, halası olduğuna inanan Feride, öğrendiklerinden sonra neye inanacağını şaşırır. Öte yandan Zühre; Feride ve Cüneyt’in geçmişteki yangını öğrenmesinden korkar. Kemal’e kendisini affetmesi için yalvaran Sevgi, herkesi korkutacak bir hamlede bulunur. Kemal’in Sevgi’ye tepkisi ne olacaktır? Bu sırada eve dönen Şahin ve Umut sevinçle karşılanırken, Umut’un Leyla’ya büyük bir sürprizi vardır. Öte yandan Bahar, babası Şahin’den şüphelenmeye başlar.
Ankaralı zengin bir aileyi merkezine alan Beni Affet, gecekondudan üniversitelilere, ev kadınlarından beyaz yakalılara kadar toplumun her kesiminden karakterleri ekrana taiıyor. Karakterlerin hemen hemen hepsi, aşkla, doğrulukla ve gururlarıyla sınanıyorlar. Bu sınavdan ancak dürüst olanlar alnının akıyla çıkabiliyor. Hem kendilerine hem de hayata karşı dürüst olanlar...  Beni Affet, sadece kendi doğrularını çocuklarına dayatarak tek tek hepsini mutsuz eden bir babanın ve babaların günahı yüzünden aşklarını yitiren çocukların hikâyesi aynı zamanda... Vazgeçilemeyen aşkların ve bitmeyen umutların hikayesi...

Etiketler : Beni Affet 01 nisan izle,Beni Affet 01 nisan seyret,Beni Affet 01.04.2014 izle,Beni Affet  01.04.2014 izle

bura