31.3.14

bura

Unutma Beni 01 nisan fox tv izle,Unutma Beni 01.04.2014 salı seyret

Unutma Beni 01 nisan 2014 izle
Kanal : fox tv
Program : dizi
Tarih : 01.04.2014
Saat : 14:30
Bölüm : 1254

Unutma Beni 01 nisan salı bölümünde; Çiğdem Erdem’e hamile olduğunu söylemiştir. Erdem bebeğin Onur’dan olduğunu iddia eder. Çiğdem bunun üzerine ne yapacaktır? İlkay Çiğdemlerin tartışmasının üzerine gelir. Erdem İlkay’a ne söyleyip, onu deli edecektir? Şerif çarptığını düşündüğü adamı ziyaret etmiştir. Şerif ordayken Yaman da gelir. Yaman Şerif’ten saklanabilecek midir? Güleser deli gibi her yerde bebeği arar, bulamaz, Volkan da duymuştur olanları. Bebek aslında kimin yanındadır? Hikmet Şerif’i konuşmak için nezarete çağırır. Hikmet Şerif’ten ne yapmasını isteyecektir? Emine Hikmet’in yakını Adem’i görmeye gider. Ona nasıl bir teklifte bulunacaktır? Adem neden Şerif’e ihtiyaçları olan parayı verecektir? Melek Ali gittikten sonra Seda’yı sıkıştır ve oğlu sandığı Ali’yle ilgili sorular sorar. Seda Melek’e nasıl cevaplar verecektir?

Etiketler : Unutma Beni 01 nisan izle,Unutma Beni 01 nisan seyret,Unutma Beni 01.04.2014 izle,Unutma Beni  01.04.2014 izle

bura