31.3.14

bura

Unutma Beni 1253. Bölüm 31 mart fox tv izle,Unutma Beni 31.03.2014 pazartesi seyret

Unutma Beni 31 mart 2014 izle
Kanal : fox tv
Program : dizi
Tarih : 31.03.2014
Saat : 14:30
Bölüm : 1253

Unutma Beni 31 mart pazartesi bölümünde; Erdem Ebru’da kalmıştır, geceyi birlikte geçirmişlerdir. Uyandıklarında onları bekleyen sürpriz nedir? Erdem Çiğdem ile konuşmaya gelir, Çiğdem de ona hamile olduğunu söyleyecektir. Erdem’in hangi sözleri Çiğdem’i çok yaralayacaktır? Emine Hikmet’i nezarette görmeye gelir. Şerif’in ameliyatı için bir çözüm ararlar. Hikmet Emine’ye nasıl bir akıl verecektir? Şerif hastaneye, yaralı adamı ziyarete gelir. İstediği paranın miktarını düşürmesini ister. Adamın cevabı ne olacaktır? Güleser bebeği evde yalnız bırakıp gezmeye gider, geldiğinde bebek yoktur. Derya’ya ne olmuştur? Ali yine Zeynep’i görmek için Seda ile parkta buluşur. Melek onları takip eder, Melek ne duyup, çok sevinecektir? Ali neden zor durumda kalacaktır?

Etiketler : Unutma Beni 31 mart izle,Unutma Beni 31 mart seyret,Unutma Beni 31.03.2014 izle,Unutma Beni  31.03.2014 izle

bura