31.3.14

bura

Ne Sen Beni Unut 01 nisan kanal 7 izle,Ne Sen Beni Unut 01.04.2014 salı seyret

Ne Sen Beni Unut 01 nisan 2014 izle
Kanal : kanal 7
Program : film
Tarih : 01.04.2014
Saat : 11:30
Bölüm :

Ne Sen Beni Unut 01 nisan salı bölümünde; Cennet ve Kemal birbirini çok sevmektedir. Fakat bu sevgiye hiç beklemedikleri bir olayla gölge düşer. Köyün zengin delikanlılarından Hüseyin bir gün Kemal’in dilsiz olan kardeşi Gülcan'ı eski bir kilisede sıkıştırıp, tecavüz etmeye kalkışır. Olanlara istemeden şahit olan Cennet ise duruma müdahale eder ve Gülcan’ı kurtarır. Kendisine engel olan Cennet’i görür görmez aşık olan Hüseyin bu kez Cennetin peşine düşer.  Cennet’i elde etmek için her yolu deneyen Hüsayin Cennet’e karşı Gülcan’ı kullanır ve kızı kaçırır. Gülcan’ı öldürmekle tehdit eden Hüseyin Cennet’in gönülsüz de olsa ikna olmasına neden olur. Sevgilisi ve sevgilisinin kardeşinin hayatını kurtarmak arasında seçim yapmak zorunda kalan Cennet olanları Kemal'e anlatamaz ve Gülcan’ı kurtarmak için Hüseyin’in evlilik teklifini kabul etmek zorunda kalır. Düğün günü geldiğinde olanların şokuyla Gülcan'ın dili çözülür ve her şeyi ağabeyine anlatır. Bütün olanları kardeşinden öğrenen Kemal tam bir şok içindedir. Acaba Hüseyin amacına ulaşacak mı? Düğün gerçekleşebilecek mi? Kemal baştan itibaren yanlış ilerleyen olaylara dur diyebilecek mi?
Oyuncular: Adnan Koç, Özge Erdaş, Onur Büyüktopçu, İrem Mercan, Şehnaz Dilan, Baran Pekgöz, Harika Özovalı, Mehmet Aras, Edip Tutal, Betül Aşçıoğlu.

Etiketler : Ne Sen Beni Unut  01 nisan izle,Ne Sen Beni Unut  01 nisan seyret,Ne Sen Beni Unut  01.04.2014 izle,Ne Sen Beni Unut  01.04.2014 izle

bura